Ця подія відбулася без шуму і пилу. Мовчать всі! І Хуйло і опозиція ...
Ульяновськ стане перевалочним пунктом для військ НАТО, що йдуть з Афганістану. Про це повідомляє «Комерсант». Про умови запуску так званого мультимодального (тобто маршруту, який буде поєднувати повітряну і наземну перекидання вантажів) зворотного транзиту в Європу американці домовлялися з Москвою півтора року.
Ситуація ускладнювалася тим, що Узбекистан (його територія використовується для поставок вантажів до Афганістану) навідріз відмовився пропускати вантажі в зворотному напрямку, побоюючись завезення в країну наркотиків і зброї. Москву така перспектива не злякала.
Для організації перевалочного пункту американці просили російську сторону підібрати місто в Центральній Росії, щоб там можна було створити логістичну базу з митним терміналом. Вантажі з Афганістану закидалися б туди літаками, а далі залізницею йшли в Ригу чи Таллінн. Розглядалося кілька варіантів, але в підсумку переміг Ульяновськ. Його аеропорт виявився найзручнішим з точки зору розташування залізничних шляхів.
З комерційної точки зору, проект вигідний і Росії, і НАТО. Західникам маршрут економить час і гроші. Літаки будуть літати на порівняно невеликі відстані, завдяки чому можна обійтися без дозаправки в дорозі. З боку Росії вигоду отримають ВАТ РЖД і авіакомпанія «Волга-Дніпро» (обидві «контори» зараз займаються транзитом вантажів в Афганістан). Сьогодні вартість транспортування одного контейнера укладається в 5-6 тисяч доларів, а обсяг поставок доходить до декількох тисяч контейнерів на місяць. Коли розпочнеться виведення військ, вантажопотік значно виросте.
Нарешті, є вигода чисто політична. Росія зможе при кожній нагоді нагадувати США, що брала активну участь в стабілізації ситуації в Афганістані.
http://www.koshcheev.ru/2012/02/05/russia-baza-nato/
Ульяновськ стане перевалочним пунктом для військ НАТО, що йдуть з Афганістану. Про це повідомляє «Комерсант». Про умови запуску так званого мультимодального (тобто маршруту, який буде поєднувати повітряну і наземну перекидання вантажів) зворотного транзиту в Європу американці домовлялися з Москвою півтора року.
Ситуація ускладнювалася тим, що Узбекистан (його територія використовується для поставок вантажів до Афганістану) навідріз відмовився пропускати вантажі в зворотному напрямку, побоюючись завезення в країну наркотиків і зброї. Москву така перспектива не злякала.
Для організації перевалочного пункту американці просили російську сторону підібрати місто в Центральній Росії, щоб там можна було створити логістичну базу з митним терміналом. Вантажі з Афганістану закидалися б туди літаками, а далі залізницею йшли в Ригу чи Таллінн. Розглядалося кілька варіантів, але в підсумку переміг Ульяновськ. Його аеропорт виявився найзручнішим з точки зору розташування залізничних шляхів.
З комерційної точки зору, проект вигідний і Росії, і НАТО. Західникам маршрут економить час і гроші. Літаки будуть літати на порівняно невеликі відстані, завдяки чому можна обійтися без дозаправки в дорозі. З боку Росії вигоду отримають ВАТ РЖД і авіакомпанія «Волга-Дніпро» (обидві «контори» зараз займаються транзитом вантажів в Афганістан). Сьогодні вартість транспортування одного контейнера укладається в 5-6 тисяч доларів, а обсяг поставок доходить до декількох тисяч контейнерів на місяць. Коли розпочнеться виведення військ, вантажопотік значно виросте.
Нарешті, є вигода чисто політична. Росія зможе при кожній нагоді нагадувати США, що брала активну участь в стабілізації ситуації в Афганістані.
http://www.koshcheev.ru/2012/02/05/russia-baza-nato/