Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише видання «Известия».
Ремонт підводної частини корпусу авіаносця «Адмірал Кузнєцов» було розпочато в плавучому доці ПД-50, що належав 82-му судноремонтному заводу, проте в ніч з 29 на 30 жовтня 2018 року сталась аварія, в результаті якої док затонув. Авіаносець отримав пошкодження, однак його встигли відбуксирувати до стінки 35-го судноремонтного заводу, що за сумісництвом є його штатним місцем стоянки.
Докування – важлива частина відновлення технічної готовності корабля, без чого «Кузнєцов» не зможе повернутися в стрій, хоча б тому, що тільки в доці можна заново встановити на корабель зняті раніше в процесі ремонту гребні гвинти.
На сьогодні в Росії немає дока, здатного замінити побудований в 1980 році за радянським замовлення в Швеції ПД-50. А це ставить під питання не тільки перспективи ремонту «Кузнєцова», а й підтримку готовності інших сил флоту – в першу чергу кораблів першого рангу.
Як наголошується, завершувати докування потрібно швидко – в березні 2019 року голова Об’єднаної суднобудівної корпорації Олексій Рахманов пообіцяв повернути «Кузнєцова» в експлуатацію до кінця 2021 року.
Співрозмовник видання додав, що «Кузнецов», якщо і повернеться в стрій, швидше за все буде використовуватися в якості навчального корабля і в далекі походи більше відправлятися не буде.
«Можливо оптимальним був би його перевід у Чорне море, де в силу кращих кліматичних умов “Кузнецов” міг би ефективніше виконувати завдання навчального авіаносця, але це має сенс тільки в разі прийняття принципового рішення про замовлення нового авіаносного корабля для ВМФ Росії», – зазначив співрозмовник видання.
Нагадаємо, в ніч на 30 жовтня на 82-му судноремонтному заводі в російському Мурманську затонув один з найбільших у світі плавучих доків ПД-50, після того, як з доку після ремонту виходив авіаносний крейсер «Адмірал Кузнєцов».
narodna-pravda.ua
Ремонт підводної частини корпусу авіаносця «Адмірал Кузнєцов» було розпочато в плавучому доці ПД-50, що належав 82-му судноремонтному заводу, проте в ніч з 29 на 30 жовтня 2018 року сталась аварія, в результаті якої док затонув. Авіаносець отримав пошкодження, однак його встигли відбуксирувати до стінки 35-го судноремонтного заводу, що за сумісництвом є його штатним місцем стоянки.
Докування – важлива частина відновлення технічної готовності корабля, без чого «Кузнєцов» не зможе повернутися в стрій, хоча б тому, що тільки в доці можна заново встановити на корабель зняті раніше в процесі ремонту гребні гвинти.
На сьогодні в Росії немає дока, здатного замінити побудований в 1980 році за радянським замовлення в Швеції ПД-50. А це ставить під питання не тільки перспективи ремонту «Кузнєцова», а й підтримку готовності інших сил флоту – в першу чергу кораблів першого рангу.
Як наголошується, завершувати докування потрібно швидко – в березні 2019 року голова Об’єднаної суднобудівної корпорації Олексій Рахманов пообіцяв повернути «Кузнєцова» в експлуатацію до кінця 2021 року.
Співрозмовник видання додав, що «Кузнецов», якщо і повернеться в стрій, швидше за все буде використовуватися в якості навчального корабля і в далекі походи більше відправлятися не буде.
«Можливо оптимальним був би його перевід у Чорне море, де в силу кращих кліматичних умов “Кузнецов” міг би ефективніше виконувати завдання навчального авіаносця, але це має сенс тільки в разі прийняття принципового рішення про замовлення нового авіаносного корабля для ВМФ Росії», – зазначив співрозмовник видання.
Нагадаємо, в ніч на 30 жовтня на 82-му судноремонтному заводі в російському Мурманську затонув один з найбільших у світі плавучих доків ПД-50, після того, як з доку після ремонту виходив авіаносний крейсер «Адмірал Кузнєцов».
narodna-pravda.ua