,


Наш опрос
Как изменилась Ваша зарплата в гривнах за последние полгода?
Существенно выросла
Выросла, но не существенно
Не изменилась
Уменьшилась, но не существенно
Существенно уменьшилось
Меня сократили и теперь я ничего не получаю


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Львівська альтернатива: Ровер vs Range Rover
  • 15 августа 2011 |
  • 13:08 |
  • bayard |
  • Просмотров: 8636
  • |
  • Комментарии: 7
  • |
0
Упродовж минулого десятиліття організації львівських велоаматорів кілька разів подавали на розгляд міських депутатів різноманітні ініціативи з розвитку велосипедного руху у Львові, де головною умовою була побудова велодоріжок.

Надії роверистів набули реальніших обрисів навесні 2007 року, коли Львів потрапив до числа міст-господарів Чемпіонату Європи з футболу. У червні того ж року ентузіасти з Управління культури й туризму Львівської міської ради за підтримки громадських організацій велосипедистів розробили й подали на затвердження депутатів Концепцію розвитку велосипедного руху, розраховану на 10 років. У ній було чітко записано: «Передбачити при підготовці вихідних даних на проектування нового будівництва, реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі, першочергово на об’єктах, які планують будувати до Євро-2012, вимогу щодо облаштування велодоріжок». У згаданій Концепції було заплановано, що перші доріжки прокладатимуться ще 2007 року (для пілотного проекту планувалося взяти вул. Стуса). Утім міськрада так тоді Концепцію й не затвердила, тож під час поточних реконструкцій вулиць у Львові автошляховики продовжували нехтувати цією вимогою.



Крига скресла

Як кажуть наші північно-східні сусіди, обіцяного три роки чекають. Саме так сталося й у Львові: щойно 2010 року у стінах Ратуші з ініціативи міського голови постає робоча група з питань велоінфраструктури. Очолив її радник мера Олег Шмід, котрий сам є затятим велотуристом з більш ніж солідним стажем.

І робота закипіла. Робоча група, до якої увійшли депутати міської ради, члени міськвиконкому, представники організацій велоаматорів і навіть репрезентанти німецького Товариства технічного співробітництва (GTZ), розробила детальний план поетапної розбудови велосипедної мережі у Львові. «Ми домоглися того, що було переглянуто всі проекти ремонту доріг до Євро-2012, якщо, згідно з нашим планом, там мали б проходити велодоріжки», - повідомив Олег Шмід. За його словами, жоден велосипедний проект, який має реалізовуватися під час ремонтів вулиць Львова, не був відхилений. Хоча виникали певні труднощі, адже програму створення велоінфраструктури міська рада затвердила лише в травні цього року, тож більшість проектів ремонту вулиць не передбачали там велодоріжок. «Зайве казати, що проектанти не були в захваті від того, що до готових проектів доведеться додавати велодоріжку, але на рівні міського керівництва цю проблему вдалося вирішити», – запевнив радник міського голови.

Варто також зазначити, що на шляху розвитку львівської велоінфраструктури несподівано виникла ще одна перепона: недосконалість Державних будівельних норм (ДБН). Як пояснив Олег Шмід: «У них є багато розбіжностей і суперечностей. Наприклад, в одному пункті (п.2.12) зазначається, що смуга зелених насаджень, яка розділяє велодоріжку від дороги має бути три метри, інший пункт (п.2.25) дозволяє обмежувати смугу 80-ма сантиметрами. Якщо послуговуватися першою нормою, то у Львові практично ніде не вдалося б прокласти велодоріжку. Друга ж норма цілком придатна для нашого міста». Для вирішення цього питання довелося писати листи до Міністерства регіонального розвитку.
My Webpage



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх