,


Наш опрос
Как поступить с Трибуном SERGANT888?
Забанить нах...
Лишить права комментировать
Пусть живёт-мне он не мешает


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Російський державний телеканал спіймали на брехні про Євромайдан
У сюжеті розповідалося про те, що бійці Беркута страждають від нападів демонстрантів і застосовують силу виключно в цілях самооборони після провокацій з боку прихильників "жорсткої євроінтеграції".

Глядачі, знайомі із ситуацією на Євромайдані з інших, більш об'єктивних, джерел, не змогли не помітити, що росіянам інформацію підносять однобоко.



Журналісти телеканалу стверджують, що українських опозиціонерів навчають здійснювати провокації на спеціальних курсах у посольстві США в Україні. Там українців нібито вчать організовувати заворушення, протистояти міліції та вербувати нових прихильників через соціальні мережі.

"Учасники шести таких семінарів вже працюють як інструктори. Ланцюгова реакція пішла", - запевняє Россия-1, зазначаючи, що на Євромайдані всі стоять виключно за гроші.

На підтвердження цьому журналісти привели коментар одного з демонстрантів, який на камеру зізнався, що в мітингу бере участь тільки через матеріальну винагороду.



Проте тут брехня російських журналістів стала очевидною. Як виявилося, вони просто вирізали шматок з відео українського каналу 24, в якому йшлося про протилежну ситуацію. В оригінальному сюжеті розповідають не про прихильників євроінтеграції, а про її супротивників, яких Партія регіонів насправді скликала за гроші до будівлі Кабміну і на Михайлівську площу.

Цю інформацію підтвердив редактор телеканалу Іван Пінчук, який і представив цей відеозапис повністю. У повній версії той же хлопець каже, що йому взагалі-то не чужі європейські цінності.

My Webpage

-->


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх