,


Наш опрос
Нравиться ли вам рубрика "Этот день год назад"?
Да, продолжайте в том же духе.
Нет, мне это надоело.
Мне пофиг.


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Першому балтійському заборонили показувати програми, зроблені в РФ
Першому балтійському заборонили показувати програми, зроблені в РФ


Таке рішення прийняла Комісія з радіо і телебачення Литви, яка контролює діяльність теле- і радіотрансляторів і підвідомча парламенту.

Рішення, яке ухвалили одноголосно, накладає заборону на програми російськомовного ПБК, створені в країнах, які не є членами ЄС.

Вето накладається на тримісячний термін. Для того, щоб заборона набула чинності, рішення комісії повинен підтвердити Вільнюський окружний адмінсуд. Якщо після цього ПБК продовжить їх показ, комісія поставить питання про анулювання ліцензії.

Вказівка ​​комісії для ПБК практично рівнозначна закриттю каналу, оскільки програми і фільми російського виробництва займають в його сітці мовлення до 70 % ефірного часу.

Претензії до ПБК пов'язані з показаною минулої п'ятниці авторською програмою російського Першого каналу "Людина і закон". Більшу частину мовлення ПБК складають програми та фільми саме Першого каналу. У сюжеті йшлося про події січня 1991 року в Вільнюсі, трактування яких досі викликає політичні суперечки в країні. Всі версії, що розходяться з офіційною, сприймаються дуже гостро.

Голова правління компанії "БМА Летува" Йоланта Буткявічене, що керує в Литві роботою зареєстрованого в Латвії Першого Балтійського каналу, у вівторок вибачилась за інформацію в ефірі, що зачепила громадянські почуття литовців.

My Webpage



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх