,


Наш опрос
Хотели бы вы жить в Новороссии (ДНР, ЛНР)?
Конечно хотел бы
Боже упаси
Мне все равно где жить


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Вінницький авіаційний завод запустив у небо вертольоти
  • 21 октября 2011 |
  • 21:10 |
  • нах... |
  • Просмотров: 1239
  • |
  • Комментарии: 9
  • |
+4
Вінницький авіаційний завод запустив у небо вертольоти. Там кажуть: оновлені та модернізовані Мі-2, хоча й були зроблені 30 років тому, нині складуть конкуренцію іноземним і будуть суттєво дешевшими. А вже за кілька років українські розробники обіцяють представити власний літальний апарат. На випробуваннях побували наші вінницькі кореспонденти.

Ось так виглядають оновлені на Вінницькому авіаремонтному радянські Мі-2. Місцеві майстри удосконалюють двигуни, салон і зовнішній вигляд. Кажуть, машина - чудова. А от попит на неї невисокий.

Юрій Шарипенко, льотчик-випробувач:

- Вот все берут сейчас "Бэлы" - там импортные машины. Кто-то забыл про нашу двоечку. Ее называют в "Аэрофлоте" "конек-горбунок". Рабочая лошадка. Машина хорошая, самое главное, что этот планер спас очень много жизней летчиков и пассажиров.

Вартість іноземного гелікоптера - близько чотирьох мільйонів доларів. Український Мі-2 коштуватиме до мільйона гривень.

В'ячеслав Богуслаєв, голова ради директорів АТ "Мотор Січ":

- В следующем году будет новый тип вертолета с другими двигателями. Более мощными двигателями, нашими запорожскими, украинскими, а через два года - через два с половиной будет новый украинский вертолет. Не похожий на этот. Здесь взлетная масса три с половиной тонны, а мы будем делать общей взлетной массой шесть тонн.

Місцева влада пішла назустріч інвесторам, які не лише хотіли вкласти кошти у виробництво, але й розширити його. Протягом трьох років передбачають набрати ще дві з половиною тисячі робітників.

Володимир Гройсман, вінницький міський голова:

- Ми вже звільнили підприємство на цей рік на півмільйона гривень від сплати податку на землю. Крім того, чи визначились с тими заборгованостями, які були - близько двох мільйонів. Ми теж їх реструктуризуємо таким чином, щоби підприємству це було зручно.

Проблем чимало. Серед них - мільйонні борги із зарплат. Та й люди лише зараз почали повертатися на підприємство. Роботи вистачає.

Анатолій Бондарчук, начальник льотно-випробувальної станції:

- На сегодняшний день, кроме этих двух машин, еще 12 машин в заделке идет. Где-то буквально через дней десять мы третью машину поднимем в воздух.

Підприємство вже одержало замовлення на модернізацію вертольотів від МНС. Зараз очікують від Міноборони, МВС і Департаменту лісового господарства. Крім того, потенційними ринками збуту для вітчизняних вертольотів можуть бути країни Африки та Азійсько-Тихоокеанського регіону.

http://1tv.com.ua/uk/news/2011/10/21/10008



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх