,


Наш опрос
Как изменилась Ваша зарплата в гривнах за последние полгода?
Существенно выросла
Выросла, но не существенно
Не изменилась
Уменьшилась, но не существенно
Существенно уменьшилось
Меня сократили и теперь я ничего не получаю


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Водії почали організовану боротьбу з ДАІ за свої права
  • 15 октября 2010 |
  • 20:10 |
  • Batman |
  • Просмотров: 124121
  • |
  • Комментарии: 4
  • |
0
Водії почали організовану боротьбу з ДАІ за свої права

В Україні водії транспортних засобів почали організовану боротьбу з Державтоінспекцією за свої права. Як пише видання Корреспондент, серед даішників уже є жертви.

Видання зазначає, що втомлені від хамства і свавілля ДАІ автомобілісти створюють громадські організації, видають тематичні посібники та відеокурси, проводять спеціальні семінари. "Водії поступово позбавляються від комплексу жертви, і ми їм у цьому допомагаємо", - говорить засновник курсів Як уникнути штрафів Артем Бабелін.

Однак, до остаточної перемоги над корумпованими або просто невихованими даішниками ще далеко. З 1238 скарг на неправомірні дії співробітників ДАІ, що надійшли за дев'ять місяців поточного року на гарячі лінії автоінспекції, повністю або частково були підтверджені лише 45. А до дисциплінарної відповідальності притягнули тільки 29 співробітників ДАІ.

У серпні нинішнього року відеоролик, у якому інспектор ДАІ Вінницької області замість службового посвідчення показав водію дулю, облетів увесь інтернет. Напружене спілкування представника ДАІ і водія автомобіля викликало бурю емоцій і коментарів. За кілька місяців на YouTube ролик перглянули понад 175 тисяч осіб, а інспектора, якого все-таки визначили, нове керівництво відомства показово звільнило з органів.

Проте, пише видання, такий фінал - швидше виняток з правил. Решта схожі короткометражки, зняті водіями у великій кількості за останні місяці, як правило, не приводять до якихось значущих наслідків. Водіям, озброєними камерами мобільних телефонів, в кращому випадку вдається лише уникнути штрафів, але до покарання інспекторів-хамів справа не доходить.

Втім, активісти компанії дорожнього опору вже й тим задоволені. "Зараз з'являється розуміння того, що у людини за кермом прав не менше, ніж у людини з жезлом. Тепер потрібно, щоб це розуміння стало масовим", - міркує Бабелін. З цією метою він і організував спеціальні семінари для водіїв.

Під час одного такого заняття тривалістю 3:00 діючий співробітник ДАІ не тільки навчає всіх бажаючих основам дорожнього права, але і допомагає розібратися в найбільш типових конфліктних ситуаціях на дорозі. За місяць роботи курси встигли пройти вже п'ять груп по десять осіб, не рахуючи великих корпоративних клієнтів.

За спостереженнями Бабеліна, який за все життя не заплатив жодного штрафу, більшість слухачів, навіть ті, хто мають значний водійський стаж, не знають елементарних речей. Наприклад, що крім власних даних інспектор повинен пред'явити відповідні документи на радар. Або що на прохання "подихати в трубочку" на місці або відкрити багажник можна відповісти відмовою.

І вже зовсім небагато водії здогадуються про те, що вони самі можуть покарати вартових дорожнього порядку, які теж нерідко порушують закон. Приводів для цього, за словами Олександра Кудінова, який надає правову допомогу водіям, достатньо. Вивчивши закон і довівши свою невинність, він став абсолютно безкорисливо допомагати водіям, які потрапили в біду. Тільки за два останні роки з його допомогою було оскаржено близько 3000 адміністративних справ, пов'язаних з порушенням прав автовласників на дорогах. А 22 інспектора в 2009 році були звільнені.

У ДАІ честь своїх співробітників відстоюють до останнього. За статистикою Державтоінспекції, з початку року як мінімум 1972 даішника встояли перед спокусою незаконного збагачення і повідомили про спробу дачі ним хабарів. Бажаючи покращити імідж, відомство навіть ініціює введення в автошколах спеціальних курсів для підвищення правової обізнаності водіїв.

Докладніше про те, як українські водії відстоюють свої права на дорогах країни, читайте в № 39 видання Корреспондент від 15 жовтня 2010 року.




Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх