,


Наш опрос
Хотели бы вы жить в Новороссии (ДНР, ЛНР)?
Конечно хотел бы
Боже упаси
Мне все равно где жить


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Українським водіям залишилося їздити без суперштрафів два дні
  • 14 ноября 2008 |
  • 20:11 |
  • Batman |
  • Просмотров: 35278
  • |
  • Комментарии: 8
  • |
0
Українським водіям залишилося їздити без суперштрафів два дні

У ніч з суботи на неділю в силу вступають нові штрафи за порушення ПДР і низка поправок до законів, що регулюють безпеку руху.

У водіїв залишилася доба, щоб купити хендз-фрі гарнітуру і поліс ОСАГО, перевірити термін придатності вогнегасника і всі інші дрібниці, до яких може прискіпатися інспектор ДАІ. А головне – припинити порушувати.

Сьогодні в Києві особисто начальник Департаменту ДАІ МВС України Сергій Коломієць проведе останній лікнеп для інспекторів ДАІ. Нові штрафи даїшники вивчають вже місяць, а керівники підрозділів по всій країні навіть складають іспити на знання закону. «Ще півроку інспектори відвідуватимуть заняття з вивчення нового закону. Навчання пройдуть всі!» – запевнили в департаменті ДАІ.

Представники департаменту не раз заявляли, що мають намір по максимуму штрафувати порушників у перші три місяці.

Тільки так водії усвідомлять – на дорогах наступили нові часи. «Це не означає, що вже в понеділок кожен непристебнутий водій або той, що говорить по телефону, заплатить штраф, а півкраїни позбавлять прав. Безумовно, роботягу на «копійці» не оштрафують по максимуму. З водієм дорогого авто розмова буде дещо інша», – пояснює Ніна Хмелівська, прес-секретар Департаменту ДАІ МВС України.

«Основний мессидж нових правил – не так високі штрафи, як повноваження, якими наділили співробітників ДАІ, – говорить адвокат Вадим Володарський. – Зокрема, право розглядати справи на місці. Такий наш менталітет: оскаржити рішення співробітників ДАІ зважаться не більше 5–10% водіїв».

Розвантажити суди не вдасться. На думку адвоката, суди будуть заповнені більше колишнього. «Якщо водій вирішить оскаржити рішення даїшника з урахуванням нового закону, засідання доведеться проводити по всій формі, – говорить адвокат. – Тут вже і почнеться: не з'явився до суду водій, не прийшов інспектор ДАІ. На такий розгляд піде багато часу і нервів».

Згідно з новим положенням порушення правил парковки не є приводом для евакуації авто. З небагатьох позитивних моментів юристи відзначають обов’язкове вручення водієві копій протоколу і ухвали.

Такі зміни були внесені до статей 254 і 258 КОАП, - пише «Газета 24». Це, по-перше, допоможе у разі оскарження приймати оперативні заходи, не збираючи документи, щоб зрозуміти, на що скаржитися. По-друге – перешкодить співробітникові ДАІ «дописати» щось у протокол вже без водія, як це періодично буває зараз.

Їздити по-старому, платити по-новому

За одну поїздку середньостатистичний водій встигає порушити як мінімум декілька правил: десь перевищить швидкість, проскочить на жовте або червоне світло, не пропустить пішохода, об'їде пробку по тротуару. «24» підрахувала, в що обійдеться така поїздка за новими розцінками.

Не пристебнув ремінь, свій або будь-кого з пасажирів – 170–255 грн.

Відповів за кермом на терміновий дзвінок по мобільному без гарнітури – 525–850 грн.

Перевищив швидкість – 510–680 грн.

Проїхав на заборонний сигнал світлофора – 510–680 грн.

Виїхав на тротуар або газон на узбіччі – 255–340 грн.

Не пропустив пішохода на «зебрі» – 255–340 грн.

Разом така поїздка обійдеться в кругленьку суму: 2225–3145 грн.

Лідером серед штрафів залишається водіння в нетверезому вигляді, в стані наркотичного сп'яніння або під впливом седативних медикаментів – від 2250 грн. до 8,5 тис. грн. при повторному порушенні.




Українським водіям залишилося їздити без суперштрафів два дні


Українським водіям залишилося їздити без суперштрафів два дні


Українським водіям залишилося їздити без суперштрафів два дні



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх