Проведена у 2008-2010 роках з ініціативи Міноборони додаткова експертиза Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ), зробила висновок про те, що літак Ту-154 не міг бути збитий українською зенітною ракетою в 2001 році.
Згідно з висновками міждержавної авіаційної комісії, що проводила розслідування, катастрофа пасажирського літака Ту-154 російської авіакомпанії «Сибір» над Чорним морем сталася 4 жовтня 2001 року у результаті потрапляння в нього української ракети С-200, випущеної в ході навчань українських ППО у Криму. В результаті катастрофи загинули 78 осіб — 66 пасажирів (більшість — громадяни Ізраїлю) і 12 членів екіпажу.
У 2003-2005 рр.. український уряд виплатив $15,6 млн компенсації родичам загиблих. У 2004 році авіакомпанія «Сибір» подала до Господарського суду Києва позов до Міноборони і Держказначейства про відшкодування збитку, понесеного у зв'язку з катастрофою Ту-154, що належав їй.
Разом з тим, проведена у 2008-2010 роках з ініціативи Міноборони додаткова експертиза Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ), зробила висновок про те, що літак Ту-154 не міг бути збитий українською зенітною ракетою у 2001 році.
У жовтні 2011 року авіакомпанія подала апеляцію у Київський апеляційний господарський суд на рішення Господарського суду Києва, який відмовився стягнути з української влади 15,32 млн доларів за збитий літак.
My Webpage
Згідно з висновками міждержавної авіаційної комісії, що проводила розслідування, катастрофа пасажирського літака Ту-154 російської авіакомпанії «Сибір» над Чорним морем сталася 4 жовтня 2001 року у результаті потрапляння в нього української ракети С-200, випущеної в ході навчань українських ППО у Криму. В результаті катастрофи загинули 78 осіб — 66 пасажирів (більшість — громадяни Ізраїлю) і 12 членів екіпажу.
У 2003-2005 рр.. український уряд виплатив $15,6 млн компенсації родичам загиблих. У 2004 році авіакомпанія «Сибір» подала до Господарського суду Києва позов до Міноборони і Держказначейства про відшкодування збитку, понесеного у зв'язку з катастрофою Ту-154, що належав їй.
Разом з тим, проведена у 2008-2010 роках з ініціативи Міноборони додаткова експертиза Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ), зробила висновок про те, що літак Ту-154 не міг бути збитий українською зенітною ракетою у 2001 році.
У жовтні 2011 року авіакомпанія подала апеляцію у Київський апеляційний господарський суд на рішення Господарського суду Києва, який відмовився стягнути з української влади 15,32 млн доларів за збитий літак.
My Webpage