,


Наш опрос
Какие эмоции вызывает у вас отдых Президента Украины на Мальдивах?
Никаких. А должны?
Восхищение
Негодование
Зависть
Недоумение
Уважение
Смех
Обиду за державу
Злорадство
Мальдивы это где?


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Нафтопровід «Дружба» і неякісна російська нафта: у трубопроводах чотирьох країн близько 5 млн тонн «брудної» сировини
  • 30 апреля 2019 |
  • 19:04 |
  • YoGik |
  • Просмотров: 100
  • |
  • Комментарии: 0
  • |
0
Про це заявив заступник і головний інженер компанії «Гомельтранснафта Дружба» Андрій Веріго, повідомляє Інтерфакс-Захід.

«Гомельтранснафта Дружба» планує вийти на 60—65% номінального середньорічного завантаження, або 40% проектної потужності нафтопроводу, але для цього необхідно 100% чітке виконання зобов'язань, узятих усіма партнерами і операторами», — сказав він.

Веріго наголосив, що деякий час нафтопровід «Дружба» працюватиме у функціонально обмеженому режимі, оскільки будуть запущені не всі гілки. «Другий трубопровід на невизначений час залишиться закритим і стане свого роду сховищем для некондиційної нафти», — додав він.

Запасів нафти і пального є щонайменше на 90 днів

Додаткові деталі про припинення транзиту російської нафти повідомило польське Міністерство енергетики. У повідомленні цього відомства зазначено, що Польща, як член ЄС та Міжнародного енергетичного агентства зобов’язана підтримувати запаси нафти та палива на 90 днів. Крім цього, Варшава може звернутися до інших держав-членів цих організацій з проханням втрутитися в ситуацію. Міністерство енергетики не вказало ймовірної дати відновлення транзиту нафти з Росії.

У свою чергу PKN Orlen, найбільша польська компанія, що займається нафтопереробкою та дистрибуцією паливно-мастильних матеріалів заявила, що в неї достатньо великі запаси сировини для безперебійного виробничого процесу.

«PKN Orlen готовий до реалізації альтернативного постачання сирої нафти. Завдяки політиці диверсифікації джерел постачання на сьогодні майже 50 відсотків сирої нафти, яку купує PKN Orlen для заводу у місті Плоцьк походить з неросійських джерел, тобто з Норвегії, Анголи, Нігерії та Саудівської Аравії», – наголошується у заяві компанії.

У четвер про припинення імпорту неякісної російської сировини, що надходить через трубопровід «Дружба», заявила також Німеччина. Про це повідомляє агентство новин Reuters.

«Припинення прокачування російської нафти по трубопроводу «Дружба» може привести до того, що нафтопереробні заводи, які належать польським PKN Orlen і Grupa Lotos, а також німецькі заводи, які належать Total, Shell, Eni і «Роснефть», працюватимуть на запасах нафти», – сказано у повідомленні агентства.

Як зазначає Reuters, призупинення поставок нафти може призвести і до того, що західні покупці виставлять позови російським постачальникам, які в свою чергу зажадають компенсації в компанії «Транснефть».

На рішення Польщі про припинення транзиту російської нафти відреагували у Москві. Російський віце-прем’єр Дмитро Козак заявив агентству ТАСС, що якісна нафта у білоруський відтинок трубопроводу «Дружба» надійде у понеділок, 29 квітня. За його словами, питання неякісної сировини, яка через Білорусь постачалася до Польщі обговорюватиметься під час тристоронніх російсько-польсько-білоруських переговорів.

Аргумент за захисною парасолькою

Войцех Якубік, головний редактор видання Biznesalert, запевняє, що польські автомобілі не вибухатимуть через російську нафту. Аналітик паливного ринку пояснює, що неякісна сировина не потрапила на нафтоперобні заводи, тож нема підстав сумніватися в якості бензину на польських бензозаправках.

«Оператор нафтопроводів PERN зобов’язаний досліджувати параметри сировини, що надходить з-за кордону і в разі невідповідності стандартам може затримати постачання, що він власне й зробив», – пояснює Якубік.

На думку аналітика, попри те, що небезпеки для польських споживачів немає, Росії доведеться відшкодувати Польщі збитки завдані через постачання неякісної сировини. Він припускає, що це можуть бути величезні суми.

Водночас експерт вважає, що ситуація навколо забрудненої російської нафти є вагомим аргументом на користь диверсифікації постачання цієї сировини. Він наголошує, що потрібно вдосконалювати правові акти, які захистять ринок палив у випадку кризи постачання.

«З одного боку, Польща повинна продовжувати виконувати власну роботу, тобто будувати інфраструктуру і подбати про нових постачальників, а з іншого боку, продовжувати інтеграцію в рамках Енергетичного союзу, що забезпечує для неї захисну парасольку», – зазначає Войцех Якубік.

My Webpage

-->


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх