Передає Національний Промисловий Портал, з посиланням на NewsOboz.
Ці машини призначені для навчальних польотів, патрулювання місцевості та приватного користування.
“Їх позиціонують, як надійні, безпечні і прості в управлінні. Навіть посадка з зупиненим двигуном не викликає ускладнень і істотно не відрізняється від штатного режиму. Тому вони прекрасно підходять для всіх, хто тільки починає свій авіаційне життя і хоче навчитися керувати літальним апаратом”, – говорить директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності Харківської ОДА – Руслан Бойко.
Літаки вже використовує для навчальних польотів своїх курсантів Харківського університету повітряних сил ім. І. Кожедуба. Тут експлуатується 4 літальних апарати.
“Відбулося вже п’ять випусків курсантів, що успішно пройшли льотну програму на ХАЗ-30 і ніяких проблем не виникало. Літак набагато простіший у керуванні та в обслуговуванні, надійний – він не зривається в «штопор», навіть увігнати його туди дуже важко. Для навчання це прекрасно” , – розповідає керівних льотно-випробувального комплексу ХДАВП Віктор Нечіпас.
ХАЗ-30 повністю відповідає вимогам норм льотної придатності EASA CS-VLA для дуже легких літаків і має Сертифікат типу № ТЛ 0060. Згідно сертифікату він може літати при температурі повітря 35ºС. Можливість установки додаткового спеціального обладнання дозволяє використовувати ХАЗ-30 для різних авіаробіт.
“Машина має декілька модифікацій. Її легко можна переналаштувати в патрульну або аграрну, а завдяки тому, що вона двомісна – в екскурсійну, туристичну або тренувальну”, – додає Руслан Бойко.
Нагадаємо, раніше ми вже повідомляли про те, що Харківське державне авіаційне виробниче підприємство повертається на авіаринок.uprom.info
Ці машини призначені для навчальних польотів, патрулювання місцевості та приватного користування.
“Їх позиціонують, як надійні, безпечні і прості в управлінні. Навіть посадка з зупиненим двигуном не викликає ускладнень і істотно не відрізняється від штатного режиму. Тому вони прекрасно підходять для всіх, хто тільки починає свій авіаційне життя і хоче навчитися керувати літальним апаратом”, – говорить директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності Харківської ОДА – Руслан Бойко.
Літаки вже використовує для навчальних польотів своїх курсантів Харківського університету повітряних сил ім. І. Кожедуба. Тут експлуатується 4 літальних апарати.
“Відбулося вже п’ять випусків курсантів, що успішно пройшли льотну програму на ХАЗ-30 і ніяких проблем не виникало. Літак набагато простіший у керуванні та в обслуговуванні, надійний – він не зривається в «штопор», навіть увігнати його туди дуже важко. Для навчання це прекрасно” , – розповідає керівних льотно-випробувального комплексу ХДАВП Віктор Нечіпас.
ХАЗ-30 повністю відповідає вимогам норм льотної придатності EASA CS-VLA для дуже легких літаків і має Сертифікат типу № ТЛ 0060. Згідно сертифікату він може літати при температурі повітря 35ºС. Можливість установки додаткового спеціального обладнання дозволяє використовувати ХАЗ-30 для різних авіаробіт.
“Машина має декілька модифікацій. Її легко можна переналаштувати в патрульну або аграрну, а завдяки тому, що вона двомісна – в екскурсійну, туристичну або тренувальну”, – додає Руслан Бойко.
Нагадаємо, раніше ми вже повідомляли про те, що Харківське державне авіаційне виробниче підприємство повертається на авіаринок.uprom.info