,


Наш опрос
Как поступить с Трибуном SERGANT888?
Забанить нах...
Лишить права комментировать
Пусть живёт-мне он не мешает


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Садонемич и блохада
  • 29 сентября 2017 |
  • 20:09 |
  • YoGik |
  • Просмотров: 243
  • |
  • Комментарии: 3
  • |
+1
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України
«Про припинення економічної та транспортної блокади території України, де органи державної влади України тимчасово
не здійснюють свої повноваження»

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту
Економічна блокада Донбасу була викликана неоднозначними наслідками неузгодженої на державному рівні громадської блокади території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Після «націоналізації» підприємств на території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, політичне керівництво України прийняло рішення про припинення економічних зв'язків з територіями України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, та підприємствами, що розташовані на цій території.
На практиці акція блокади виявилась найбільш невигідною України, бо Україна фактично втратила будь-який контроль за українськими підприємствами Донбасу. Таким чином, руками блокадників було нанесено відчутний удар по українській металургії та українській економіці загалом.
Збитки України від економічної блокади території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, вже завдали збитків державі на суму понад 9,7 мільярда гривень, а також до скорочення до ста тисяч робочих місць.
Вважаю, що це є неприпустимим в сучасних економічних умовах. І вже сьогодні всім зрозуміло, що економічна блокада території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, не дала очікуваних результатів, а фактично почав реалізовуватись «придністровський варіант», коли Україна поступово втрачає частину своєї території.
У сфері пасажирських перевезень наслідками транспортної блокади є корупція при перетині лінії розмежування, об’їзд КПВВ, що призводить до підриву транспорту на мінах та смертям громадян України, а також погіршення соціальних та економічних зв’язків з людьми з тієї території, що викликано підняттям вартості проїзду через лінію розмежування.

2. Цілі і завдання проекту
Метою і завданнями проекту Закону є припинення економічної та транспортної блокади території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, в обмін на повернення захоплених підприємств до функціонування згідно із законодавством України, у тому числі, із забезпеченням повернення повного контролю України за такими підприємствами на території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Залучення підприємств з території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, до легалізації під юрисдикцією України та сплати податків до бюджету України.
Легалізація пасажирських транспортних перевезень, що надасть додаткові надходження до бюджету України, зменшить корупцію та забезпечить безпеку, як пасажирів, так і працівників таких транспортних перевезень.

3. Загальна характеристика та основні положення проекту
Проектом Закону пропонується в обмін на повернення захоплених підприємств до функціонування згідно із законодавством України, у тому числі, із забезпеченням повернення повного контролю України за такими підприємствами на території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, зняти обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, на іншу територію України та/або з іншої території України на територію України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, та відновити переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.
У разі загрози виникнення надзвичайної ситуації після припинення економічної блокади території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, та відновлення контролю над територією України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, блокада може бути відновлена, а транспортне сполучення припинено повністю або частко шляхом прийняття відповідного рішення Верховною Радою України.
Проектом пропонується доручити Кабінету Міністрів України протягом місяця з дня набрання чинності цим Законом здійснити заходи щодо: визначення механізму обміну на повернення захоплених підприємств до функціонування згідно із законодавством України, у тому числі, із забезпеченням повернення повного контролю України за такими підприємствами на території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, на зняття обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з території України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, на іншу територію України та/або з іншої території України на територію України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, та відновлення переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей; відновлення переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей на умовах, визначених цим Законом; забезпечення безпечного і надійного функціонування паливно-енергетичного та металургійного комплексів України, нейтралізації загроз економічній безпеці України та мінімізації їх наслідків для економіки та бюджету України.
Крім того проект передбачає надання доручення Міністерству внутрішніх справ України, Національній поліції України, Національній гвардії України, Державній фіскальній службі України за участю Служби безпеки України протягом місяця з дня набрання чинності цим Законом здійснити заходи щодо: забезпечення виконання цього рішення, відновивши переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей шляхами залізничного і автомобільного сполучення на умовах, визначених цим Законом; створення умов для залучення громадськості до контролю за реалізацією заходів, передбачених цим Законом; вжиття додаткових заходів щодо зміцнення публічної безпеки, протидії диверсійним і терористичним проявам, спробам порушення громадського порядку.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
У даній сфері суспільних відносин діє Конституція України, Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України та Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Прийняття законопроекту не потребує внесення змін до інших законів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття проекту Закону не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.

6.Прогноз соціально-економічних, правових та інших наслідків прийняття акта
Прийняття проекту Закону сприятиме прискоренню реалізації заходів із відновлення територіальної цілісності держави та ефективного контролю над територією України, де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, а також забезпеченню миру, стабільності, безпеки і демократичного розвитку України із дотриманням верховенства права, прав людини та громадянина.


Народний депутат України Веселова Н.В.

My Webpage


-->


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх