,


Наш опрос
Хотели бы вы жить в Новороссии (ДНР, ЛНР)?
Конечно хотел бы
Боже упаси
Мне все равно где жить


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


«11-й трамвай» для пенсіонерів, або Як у Харкові вмирає соціальний транспорт
  • 24 июля 2011 |
  • 14:07 |
  • Anonymous |
  • Просмотров: 65607
  • |
  • Комментарии: 1
  • |
0
«11-й трамвай» для пенсіонерів, або Як у Харкові вмирає соціальний транспорт

Тролейбуси та трамваї в Україні називають «соціальним транспортом», бо через пільги ним користуються переважно пенсіонери. У Харкові електротранспорту стає дедалі менше.


Коли у центрі Харкова демонтували трамвайні рейки, життя 68-річної Тамари повністю змінилося. Вона вже не відвідує центральний парк, дуже рідко бачить своїх подруг та не може їздити прямим рейсом до ринку: «Для мене було зручно сідати біля будинку у трамваї та доїжджати без пересадок», - каже пенсіонерка. Вона розповідає, що з харчами допомагають сусіди та син, коли може приїхати з передмістя. Пенсіонерка дуже рідко користується метро або маршруткою: «Це вдвічі дорожче, але головне, незручно. Треба робити пересадки, а я не завжди добре себе почуваю», - каже Тамара. Їй та іншим пенсіонерам залишається «11-й трамвай» - як у народі називають ходіння пішки.

10 трамваїв на двохмільйонне місто

Скорочення трамвайних та тролейбусних маршрутів у Харкові розпочалось ще у 2006 році. Їх почали дублювати комерційні маршрутки та автобуси, а на підприємстві «Міськелектротранс» розпочалася реорганізація, що передбачало списування та утилізацію старих машин та масштабний демонтаж рейок по всьому місту.

«Тільки за останні 2 роки кількість маршрутів скоротилося на 30 відсотків. Приміром, у 2009 році по майже 2-х мільйонному місту їздили тільки 10 трамваїв», - наводить дані заступник голови незалежних профспілок «Міськелектротрансу» Костянтин Юсупов. За його словами, повністю зруйнована транспортна схема, коли з будь-якого району міста можна було потрапити до центру. «Тенденція така, що електротранспорт просто вмирає», - каже Юсупов. Незалежні профспілки звертають увагу на новий борг водіям з заробітної платні від травня, та на «абсолютно безглузде» рішення міськради про переведення «Міськелектротранса» на самофінансування від серпня.

«11-й трамвай» для пенсіонерів, або Як у Харкові вмирає соціальний транспорт



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх