,


Наш опрос
Как изменилась Ваша зарплата в гривнах за последние полгода?
Существенно выросла
Выросла, но не существенно
Не изменилась
Уменьшилась, но не существенно
Существенно уменьшилось
Меня сократили и теперь я ничего не получаю


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


У Великобританії виборців реєструють через Facebook
  • 10 апреля 2010 |
  • 08:04 |
  • wereshol |
  • Просмотров: 29788
  • |
  • Комментарии: 2
  • |
0
Виборча комісія Великобританії вирішила використати популярну соціальну мережу Facebook для реєстрації виборців для участі в майбутніх парламентських виборах, йдеться в повідомленні британського виборчкому. У найближчі дні при вході на сторінку Facebook користувачів зустрічатиме спеціальне віконце з питанням: «А ви вже зареєструвалися для участі у виборах?»

Якщо людина відповість негативно, її перенаправлять на сторінку з бланком, який треба заповнити для участі в голосуванні, надрукувати та надіслати на адресу виборчої комісії.

«Принцип тут простий: якщо ви не зареєструвалися, ви не можете голосувати. Тому, заповнивши та роздрукувавши форму через Facebook, користувачі можуть бути впевнені в тому, що зможуть висловити свою думку в день виборів», - відзначив представник британського виборчкому Клінтон Прауд.

Директор Facebook з корпоративної політики Річард Аллан у свою чергу підкреслив, що «сильною стороною даної ініціативи є можливість достукатися до молодих виборців віком 18-24 років, які часто не приходять голосувати».

Попередня реєстрація виборців є неодмінною умовою для їхнього допуску до голосування. Реєстр виборців складається заново перед кожними виборами і повинен постійно оновлюватися з урахуванням зміни місця проживання людей та інших особистих даних.

За оцінками комісії, через незнання правил реєстрації або через забудькуватість до 3,5 млн британських виборців не змогли взяти участі у попередніх виборах.



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх