,


Наш опрос
Как изменилась Ваша зарплата в гривнах за последние полгода?
Существенно выросла
Выросла, но не существенно
Не изменилась
Уменьшилась, но не существенно
Существенно уменьшилось
Меня сократили и теперь я ничего не получаю


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


1122 дні наполегливої роботи - шляховказ УЄФА
0
19 березня в Будинку футболу у Києві відбулася прес-конференція Президента Федерації футболу України Григорія Суркіса, присвячена оприлюдненню вимог УЄФА до підготовки фінальної частини чемпіонату Євро - 2012. Пан Суркіс прокоментував документи УЄФА, в яких міститься офіційна позиція цієї організації щодо подальшої підготовки у містах, які прийматимуть чемпіонат. До переліку зазначених документів входять:

Офіційна заява Виконавчого комітету УЄФА;

Лист Президенту, Прем’р-міністру, Голові Верховної Ради України;

Лист від УЄФА Федерації футболу України та Віце-прем’єр-міністру;

Листи від УЄФА мерам Дніпропетровська, Донецька, Києва, Львова, Одеси, Харкова.

Президент УЄФА Мішель Платіні у своєму листі-зверненні до Президента, Голови Верховної Ради та Прем’єр-Міністра довів до очільників України рішення Виконкому Союзу європейських футбольних асоціацій щодо подальшої діяльності в містах, яким надано право приймати в себе матчі популярного футбольного турніру. У підсумку Платіні зауважив, що очікує від України наполегливої роботи "упродовж наступних 1122 днів" (проміжний результат роботи буде оцінено УЄФА 30 листопаду цього року).

УЄФА виклав детальні вимоги як до кожного конкретного міста, так і до українських посадовців. Ці документи з одного боку вказують на помилки, допущені місцевими організаторами в процесі підготовки Євро-2012, а з іншого - мають стати для них шляховказом, який допоможе довести представникам УЄФА готовність України до проведення одного з найпопулярніших спортивних змагань сучасності.

Київ

Фінальний акорд Євро–2012 має прозвучати в Києві, і для цього треба вирішити цілий комплекс питань. Попри гідний рівень готовності міста, в ньому й досі неврегульовані певні проблеми, зокрема - майнові суперечності.

Стадіон

Зокрема, для проведення фіналу Києву необхідно завершити реконструкцію НСК «Олімпійський» за графіком, і не пізніше 31 серпня 2009 р. надати достатні докази того, що проблеми, зазначені в доповідях УЄФА щодо огляду проекту стадіону, будуть вирішені.
Пан Суркіс окремо зупинився на питанні територій, прилеглих до НСК "Олімпійський". За його словами, дві ділянки, на яких мають проводитися грунтовні роботи зі створення зон гостинності, а це між іншим 45 тис. кв.м, перебувають у власності приватних компаній. При цьому за вимогами УЄФА на цих ділянках проводитимуться активні підготовчі роботи, на які треба спрямувати фінансування.

Також проблемними, за словами пана Суркіса, є виходи зі стадіону, зокрема на вулицю Димитрова, де забудовник будує житловий комплекс і має звільнити 12-метровий прохід для відвідувачів стадіону. Те ж саме стосується виходів зі стадіону через «Київську фортецю».
"Замість 37 га землі зараз у розпорядженні центрального ядра «Олімпійського» - близько 18 га. Думаю, сьогодні в інтересах громадськості необхідно терміново у Верховній Раді прийняти законопроект про процедуру відведення земель під суспільно значимі потреби. Він буде розглядатися наступного тижня. Ось тоді й побачимо патріотичність нашого Парламенту",- зазначив президент ФФУ.


Аеропорти


Наріжним каменем у здійсненні цього проекту стало будівництво терміналу «D» Київського міжнародного аеропорту. Не пізніше 31 липня 2009 року міська влада Києва та оператор Київського міжнародного аеропорту мають надати УЄФА письмові гарантії того, що всі необхідні споруди та інфраструктура терміналу «D» будуть готові до квітня 2011 року. Пропускна здатність аеропорту «Бориспіль» за підрахунками УЄФА має становити 41,5 тис. пасажирів у день. Пом’якшити цю вимогу може допомогти введення процедури полегшення прикордонного контролю для пасажирів. Як пояснив пан Суркіс: «За рахунок пришвидшення проходження прикордонного контролю ми можемо досягти збільшення потужностей як існуючих терміналів, так і тих, що будуються».

Також не пізніше 31 жовтня 2009 року необхідно надати УЄФА низку проектів тимчасових терміналів, якщо такі будуватимуться. А крім того - отримати всі необхідні гарантії, що розміри, структура та схема дії цих тимчасових терміналів повністю відповідають місцевим і державним законам, вимогам України.

"Аеропорти - це друга очевидна проблема, яка зазначена в листі, ниписаному Мішелем Платіні Леоніду Черновецькому. Вчора я мав зустріч із Леонідом Михайловичем та Іваном Васюником. Скажу одразу, ми порозумілися й дійшли згоди щодо розподілу обов’язків центральної влади та міста» - зазначив пан Суркіс.

Транспорт

Необхідно виконати значний обсяг робіт для розробки проекту громадського транспорту та організації дорожнього руху, також відомого як «план мобільності». Київська влада має надати УЄФА остаточний та детальний план мобільності не пізніше 31 жовтня 2009 року. Цей документ містить дослідження використання маршрутних автобусів для всіх відвідувачів, що прибувають до аеропорту чи їдуть з нього, допоміжних аеропортів, центру міста Києва та всіх інших маршрутів, які забезпечують пересування між містами-учасниками Євро 2012.
Розміщення
Наразі в Києві бракує чотирьох- та п’ятизіркових готелів. УЄФА вимагає не менше 7300 номерів на день фіналу Євро-2012 в Києві (1959 номерів − у 5-зіркових готелях, 4950 номерів − у 4-зіркових готелях та 400 − у 3-зіркових готелях), включаючи номери в готелях , які планується спорудити до кінця 2011 року. Як наслідок, міська влада Києва та власники готелів до 31 серпня 2009 року мають надати письмові гарантії УЄФА, що спорудження чи ремонт запланованих 4-зіркових та 5-зіркових готелів в Києві буде завершено до листопада 2011 року.
За словами пана Суркіса, на сьогодні готельні оператори не можуть підписати договори щодо необхідного фонду готельних номерів. Поки що в Києві з існуючих 1200 п’ятизіркових номерів договори підписані щодо 188. Якщо уявити собі, що до кінця 2009 року Київ зможе здати ще близько 700 номерів, то їхній дефіцит буде незначний. Але, в будь-якому разі, всі готельні оператори без винятку мають підписати з УЄФА відповідні угоди. «Крім того, розцінки деяких столичних готелів надзвичайно високі. Не може номер у Києві коштувати втричі дорожче, ніж відповідний номер у Європі»,- зауважив президент ФФУ.

Донецьк

Мішель Платіні повідомив: якщо Виконавчий комітет УЄФА вирішить підтвердити призначення Донецька, то таке призначення стосувалося б лише групових матчів УЄФА Євро- 2012™ (а не жодних інших матчів стадії на вибування, що відбуватимуться після цього) та охоплювало б ті групові матчі, в яких гратиме національна збірна команда України.
Виконком УЄФА поки що не затвердив Донецьк у якості приймаючого міста, оскільки існує велика кількість відкритих питань, повязаних зі стадіоном, аеропортом, наземним транспортом та розміщенням для матчів УЄФА Євро- 2012, які потребують вирішення.
УЄФА наполягає на тому, щоби ці питання були вирішені або ж були надані гарантії їхнього вирішення до 30 листопада 2009 року.

Стадіон

На думку Григорія Суркіса «Донбас-Арена» практично повністю готова до проведення матчів Євро-2012: «Донецький стадіон наразі єдиний проект, що перебуває в нульовій точці ризику. Ним управляє, дійсно, професійна команда, і це визнають усі експерти УЄФА».

Аеропорти

Донецьк має відзвітуватись у одному з найболючіших питань – по аеропортах.
Не пізніше, ніж 31 липня 2009 року, керівництво міста й області, а також оператор Донецького аеропорту мають надати письмові гарантії УЄФА щодо фінансування льотних проектів, а також детальні плани їхнього втілення. Такі ж гарантії мають надійти й від міст Маріуполя та Луганська, чиї аеропорти будуть резервними (це також стосується й тимчасових терміналів).
Аеропорти Донецька повинні мати пропускну здатність 31 000 пасажирів на день. Якщо йдеться про дні, коли грає збірна України, цифра зменшується на 30%, відповідно до 21 500 пасажирів. Як пояснив Президент ФФУ: «Це зумовлено тим, що наші вболівальники, ймовірніше за все, пересуватимуться автошляхами чи залізницею і таким чином пропускна здатність Донецького аеропорту дещо зменшиться». На докази пропускної спроможності аеропортів УЄФА очікує до 31 жовтня 2009 року.

Транспорт

Донецьк має подати «фінальний комплексний план мобільності» до 31 жовтня 2009 року. Цей план включає в себе перевезення вболівальників з аеропортів до стадіонів, а також між об’єктами інфраструктури Євро-2012.

Розміщення

УЄФА стурбоване відсутністю прогресу в питанні розміщення своїх представників та вболівальників у Донецьку. На сьогодні з офіційним оператором TUI мають угоди лише кілька готелів Донецька, більшість яких розташована поза центром міста.
Григорій Суркіс поділяє занепокоєння УЄФА: «Розміщення – це одне з найважчих питань у Донецьку. УЄФА вимагає не менше 2945 номерів на кожну добу проведення чемпіонату. З них 1420 номерів - у п’ятизіркових готелях, 1315 номерів - у чотиризіркових готелях та 210 - у тризіркових готелях, які буде побудовано до кінця 2011 року».

Усі контракти з офіційним туроператором Євро-2012 мають бути укладені до 31 серпня 2009 року. УЄФА вимагає від готельної інфраструктури Донецька європейських норм і помірних цін.
Місцева влада відповідає за запровадження легкодоступної системи бронювання номерів для вболівальників. Обґрунтований план УЄФА очікує до 31 жовтня 2009 року.

Харків

«Хочу сказати, що підготовка Харкова, на мій погляд, є прикладом консолідованих зусиль та синхронізованих дій місцевої влади: мера, губернатора, керівника обласної ради, всіх депутатів усіх рівнів та місцевого бізнесмена пана Ярославського. Безпрецедентна зацікавленість у проведенні чемпіонату дала змогу резервному місту ввірватися до фінальної заявки. Причому титанічні зусилля, зроблені в останній місяць усіма перерахованими особами, змусили УЄФА знизити ризики щодо проведення чемпіонату в Харкові»,- підкреслив Григорій Суркіс.

Стадіон

Органи місцевого самоврядування Харкова мають надати УЄФА не пізніше 31 серпня 2009 року достатні докази того, що більшість проблем, визначених у звітах щодо огляду проекту стадіону, будуть вирішені.

«Відповідно до графіку стадіон буде введено в експлуатацію 5 грудня цього року. Тобто, Харківський стадіон перебуває поза зоною ризику, за умови, що самі харків’яни себе не підведуть», - зауважив президент ФФУ.

Аеропорти

І органи місцевого самоврядування Харкова, і оператор Харківського аеропорту мають надати не пізніше 31 липня 2009 року письмові гарантії фінансування для завершення будівництва та реконструкції всієї необхідної інфраструктури та споруд у Харківському аеропорту.
Передбачається, що в дні проведення матчів повітряним транспортом користуватиметься значна кількість уболівальників. Базуючись на останніх розрахунках, УЄФА передбачає, що пікове навантаження складатиме 25,5 тисяч пасажирів за день для групових матчів, які проводитимуться у Харкові. Таким чином, органи місцевого самоврядування Харкова разом із оператором аеропорту мають надати УЄФА до 31 жовтня 2009 року конкретні докази того, що інфраструктура споруди буде відповідати прогнозованій кількості пасажирів.

«Зверніть увагу, - зауважив пан Суркіс, - у вимогах до всіх інших аеропортів зазначається термін 31 липня, а в Харкові - до 31 жовтня. Це свідчить про те, що УЄФА не має жодних сумнівів щодо реалістичності харківських планів, а головне, як каже Президент УЄФА, - їхньої прагматичності».

Транспорт

Не пізніше 31 жовтня 2009 року Харків має презентувати «План мобільності», що включатиме в себе використання автобусів для всіх відвідувачів у напрямках до Харківського аеропорту, допоміжного аеропорту, стадіону і центру міста. Також до документу входитиме оновлений перелік гарантованих транспортних проектів, інвестицій та проектів підготовки транспортної інфраструктури і місті Харків й навколо нього.

Розміщення

Не пізніше 31 серпня 2009 року Харкову необхідно надати письмові гарантії наявності не менше 2765 кімнат на кожну добу проведення групових матчів турніру (1240 кімнат - у п’ятизіркових готелях, 1315 - у чотиризіркових готелях та 210 - у тризіркових), включно з тими номерами в готелях, завершення будівництва яких заплановано до кінця 2011 року.

«Харків - це перше місто в країні, яке не лише виконало норми, а й перевиконало їх, підписавши договори щодо 4 тисяч готельних номерів. Так, там існує дефіцит п’ятизіркових готелів, та водночас створено профіцит чотиризіркових. Таким чином, Харків має необхідні готельні фонди, що можуть бути заселені вже в липні цього року. Це свідчить про те, що навіть готельні оператори Харкова усвідомлюють важливість проведення Євро – 2012.»


Львів

Щодо Львова існують такі вимоги УЄФА:

Стадіон

Як зазначив Президент ФФУ Григорій Суркіс: «Існує первна проблема з передачою прав інтелектуальної власності компанії «Альпіна», яка розробляла проект стадіону. Але це питання майже вирішено і немає жодних сумнівів, що переговори між місцевою владою, замовником, підрядником та компанією «Альпіна» вийшли на фінішну пряму- зараз ідеться лише про вартість придбання цього проекту».

Аеропорти

Місцева влада має надати гарантії фінансування проектів, призначити досвідчену команду управлінців, а також забезпечити відповідне втілення проектів аеропортів.
Однією з вимог УЄФА до об’єктів аеропортів Львова є пропускна спроможність на рівні 19 тисяч пасажирів на день. Нагадаємо, що резервні аеропорти Львова містяться в Івано-Франківську та Жешуві.

Експерти УЄФА будуть надалі проводити жорсткий нагляд за результатами роботи на льотних об’єктах, на основі чого буде подано кінцевий звіт Виконкому.
УЄФА сподівається, що львівські митники та прикордонники зроблять усе, аби вболівальники з інших країн почували себе вільно та безпечно.

Розміщення

У Львові існує незначний дефіцит номерів пятизіркових готелів. УЄФА хоче отримати гарантії, що цей недолік буде виправлено. Григорій Суркіс нагадав: «Так само як і в Харкові, на сьогодні у Львові існує профіцит готелів». Тобто, фактично на тлі недостачі п’ятизіркових номерів є надлишок чотиризіркових.

Отож якщо Львів докладе потрібних зусиль в усіх вищезгаданих напрямках роботи, іноземні туристи зможуть не лише милуватися його старовинною красою, а й приїдуть на матчі Євро-2012.

На думку пана Суркіса, всі названі міста мають виконати вимоги УЄФА, оскільки в більшості випадків висунуті вимоги стосуються лише надання письмових гарантій щодо виконання певних заходів. Президент ФФУ зауважив: «8 травня на засіданні Наглядової ради УЄФА, яке передувало зустрічі в Бухаресті, мені довелося говорити про те, що гарантії уряду України, гарантії інвесторів, наприклад, на аеропорти нічим не гірші за урядові гарантії на неіснюучі стадіони у Польщі. Тим більше, що ми досі - повноправні партнери».


Юлія Самаєва, Анфіса Мотора,
Інформаційний центр «Україна-2012»



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх