,


Наш опрос
Как изменилась Ваша зарплата в гривнах за последние полгода?
Существенно выросла
Выросла, но не существенно
Не изменилась
Уменьшилась, но не существенно
Существенно уменьшилось
Меня сократили и теперь я ничего не получаю


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Life:) теж підвищує вартість послуг
  • 18 февраля 2009 |
  • 11:02 |
  • нах... |
  • Просмотров: 34013
  • |
  • Комментарии: 6
  • |
0
Третій за величиною в Україні оператор мобільного зв'язку "Астеліт" (ТМ life:)), відомий своїми агресивно низькими цінами, підвищує вартість послуг.

Компанія запроваджує щохвилинну тарифікацію практично у всіх тарифних планах, а також штраф - 2 грн за день - для абонентів предоплачених послуг, що поповнюють рахунок рідше, ніж раз на три місяці, або на суму менш 25 грн, пише Комерсант-Україна.

У компанії кажуть, що, змінюючи принцип тарифікації, прагнуть уникнути прямого підвищення послуг. Але нововведення life:) усе одно можуть призвести до відтоку абонентів, вважають експерти.

Уведення щохвилинної тарифікації - не занадто популярний крок на ринку, відзначають його учасники.

"'Київстар' не збирається знову запроваджувати щохвилинну тарифікацію, від якої ми відмовилися ще в 2001 році",- каже начальник департаменту з корпоративних зв'язків "Київстару" Жанна Ревнова.

Немає таких планів і в "МТС-Україна" і "Українських радіосистем" (УРС; ТМ Beeline).

Утім, life:) - не перша компанія, що підвищує свої тарифи. 10 лютого про підвищення плати за з'єднання і вартості SMS повідомила компанія "МТС-Україна", "Київстар" провів аналогічне підвищення ще восени при відновленні тарифної лінійки. А Beeline 9 лютого повідомив про перегляд вартості роумінгу і прив'язку роумінгових тарифів до долара.

За рахунок уведення щохвилинної тарифікації компанія збільшить прибуток, пояснює аналітик Concorde Capital Олександр Паращій: "Фактично це приховане підвищення вартості хвилини, аналогічне прямому підвищенню тарифів на 20-25%".

На думку аналітика Gf Ukraine Гліба Вишлинського, "Астеліт" намагається зіграти на вже заробленому іміджі оператора з низькими цінами.

"Але якщо їм це не вдасться і користувачі помітять збільшення середнього рахунка, то компанію може очікувати істотний відтік абонентів",- говорить він.

Дотепер "Астеліт" демонстрував швидкий приріст абонентської бази. За даними iKS Consulting, тільки в грудні 2008 року кількість абонентів life:) збільшилася на 250 тис.



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх