,


Наш опрос
Нравиться ли вам рубрика "Этот день год назад"?
Да, продолжайте в том же духе.
Нет, мне это надоело.
Мне пофиг.


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Більшості киян вистачає грошей на їжу, але купувати одяг уже важко. Опитування
-1
Більшості киян вистачає грошей на їжу, але купувати одяг уже важко. Опитування Більше читайте тут: http://tsn.ua/groshi/bilshosti-kiyan-vistachaye-gro

53,2% опитаних киян вистачає грошей на їжу, проте купувати одяг уже важко. Ще 30,3% відповіли, що їм вистачає грошей на їжу, одяг і вони можуть дещо відкладати, але цього не вистачає, щоб купувати дорогі речі (такі, як холодильник або телевізор). Лише 1% може дозволити купити собі все, що захоче. А ось 9,2% опитаних не вистачає грошей навіть на їжу. Такі результати опитування старших 18 років киян, яке провів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення телеканалу "1+1".

Подивіться на картку і скажіть, яке з тверджень найточніше відповідає фінансовому становищу вашої сім'ї?


Варіанти відповідей % серед усіх респондентів

Нам не вистачає грошей навіть на їжу 9,2
Нам вистачає грошей на їжу, але купувати одяг уже важко 53,2
Нам вистачає грошей на їжу, одяг і ми можемо дещо відкладати, але цього не вистачає, щоб купувати дорогі речі (такі, як холодильник або телевізор) 30,3
Ми можемо дозволити собі купувати деякі коштовні речі (такі, як телевізор або холодильник) 6,0
Ми можемо дозволити собі купити все, що захочемо 1,0 Важко сказати 0,0 Відмова відповідати 0.2


Опитання було проведено в період з 3 по 4 жовтня 2015 року в м. Києві. Воно репрезентативне. Максимальна похибка не перевищує 5%. У перебігу опитування використовувався метод комп'ютеризованих телефонних інтерв'ю (CATI). Для опитування була розроблена стратифікована випадкова двохступенева вибірка. Спочатку вибірка стратифікувалася за районами міста – відповідно до актуальних даних про кількість виборців (дані Державного реєстру виборців) визначалося, скільки респондентів потрібно було опитати в кожному районі Києва. Далі, на першому ступені, випадковим чином формувалася вибірка телефонних номерів (домогосподарств). Формування телефонних номерів відбувалося методом RDD (RandomDigitDialing – генерація телефонних номерів випадковим чином). На другому ступені у відібраних домогосподарствах проводилося інтерв'ю з одним його членом. Члени домогосподарства відбиралися згідно з квотним завданням за статтю і віком (квоти формувалися відповідно до актуальних даних Державної служби статистики). Всього було опитано 402 респонденти.

http://tsn.ua/groshi/bilshosti-kiyan-vistachaye-groshey-na-yizhu-ale-kupuvati-odyag-uzhe-vazhko-opituvannya-506338.html




Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх