,


Наш опрос
Хотели бы вы жить в Новороссии (ДНР, ЛНР)?
Конечно хотел бы
Боже упаси
Мне все равно где жить


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


"Газпром" втрачає позиції в Україні - огляд преси
"Газпром" втрачає позиції в Україні - огляд преси


"Газпром" втрачає Україну.

Російський "Газпром" втрачає український ринок, повідомляє на своїх шпальтах газета "День".
Цитуючи керівника аналітичного управління російського Фонду національної енергетичної безпеки Олександра Пасєчника, видання нагадує, що Україна – це не лише газовий транзитер європейського масштабу, але й "один із найбільших споживачів російського газу", а відтак вважається потужним ринком для "Газпрому". Тому, на думку експерта, потенційна втрата українського споживача – не надто втішна новина для Росії, хоч "все йде до цього".

Серед чинників, які вказують на поступове витіснення "Газпрому" з України, Пасєчник називає курс Києва на позбавлення від газової залежності від Москви. Втім, експерт не сприймає такі потуги як "трагедію", навіть якщо Україна отримає кредити від Китаю на проекти щодо заміщення природного газу вугіллям, зріджування природного газу та видобутку газу на чорноморському шельфі. Серед найамбітніших цілей України - "до 2030 року кратно збільшити власний видобуток, що дозволить знизити імпорт газу", підкреслює Пасєчник.

Зовсім скоро втрати Росії "стануть очевидними", вважає Пасєчник. Така перспектива видається російському керівництву невтішною, тим більше на тлі "глибокого заморожування" взаємовідносин між двома державами у газовій сфері, додає "День".

Геостратегічні переваги бізнесу

Українські експортери "пішли світом", розповідає "Известия в Украине". Автор зазначає, що Київ постав перед дилемою: продовжувати будь-якою ціною завойовувати позиції на ринку Євросоюзу, який переживає кризу, погоджуватися на політичні компроміси для збільшення експорту у країни СНД чи пробиватися на ринки Азії та Африки?

"Поки політики визначаються із зовнішньополітичним вектором, бізнес повним ходом переходить із Заходу на Схід", - пише видання. Про це свідчать такі цифри: в той час як торгівля з Європою скоротилася на 15-20% за перше півріччя 2012 року, об’єм українського експорту до Азії зріс майже на 11%, а до Африки на 85%.

Зважаючи на такий розвиток подій, автор запитує: "Наскільки страшне для України, наприклад, обіцяне покарання СОТ чи Європейського Союзу за введення утилізаційного збору на автівки або підвищення митних зборів на майже 400 товарних позицій?" На його думку, "це не більш ніж ознака торгових воєн".

Україна впевнено позиціонує себе на нових ринках. Проте, на думку автора, "українським урядовцям є про що подумати".

У пошуку іноземних студентів

Міністерство освіти України вирішило рекламувати вітчизняні університети за кордоном, розповідає Клацнути "Коммерсанть Украина"

Рекламну кампанію на телебаченні та в інтернеті, презентації для ЗМІ та виставки до кінця року планують організувати в таких країнах як Казахстан, Азербайджан та Китай, додає автор. Вибір саме цих країн невипадковий. "В Казахстані та Азербайджані Україну ще люблять та пам’ятають, але Києву потрібно проявити ініціативу, аби привабити молодих людей на навчання", - пояснює "Євромедія Компані", яка отримала тендер на організацію освітньої пропаганди за кордоном.

"Наша країна займає десяте місце у світі за кількістю іноземних студентів. В 2011-2012 навчальному році в Україні нараховувалося 53 тисячі іноземних студентів із 137 країн світу", - цитує газета директора "Інформаційно-іміджевого центру" Вікторію Сергієнко. Та міністерство освіти розраховує, що рекламна кампанія за кордоном зможе суттєво покращити ці показники.

Такі освітні ініціативи викликали радість у проректора з наукової роботи Київського національного університету імені Шевченка Володимира Бугрова, який вважає, що "реклама нашим вузам необхідна".

З іншого боку, заплановані рекламні заходи обійдуться українському бюджету в майже 9 мільйонів гривень, а тому деякі освітяни вважають, що ці кошти краще витратити на підвищення якості університетів. На думку президента Києво-Могилянської Академії Сергія Квіта, система освіти в Україні - це "пережиток СРСР. Багато ректорів дивляться на іноземних студентів лише як на можливість додатково заробити".

Туристичні тренди

Про те, що українці захопилися мандрівками країною та фестивалями, намагаючись зекономити гроші та час, пише "Сегодня".

Державна служба туризму та курортів України з’ясувала, що внутрішній наплив туристів збільшився майже на 10% з минулого року. "Наразі люди більше економлять через очікування кризи, і багато хто зрозумів, що Україна – це знахідка для туристів, тим більше, що поїздки країною не вимагають особливого часу та зусиль", - пояснює таку динаміку представник туристичної компанії Наталія.

Понад усе українці полюбляють сходження на Говерлу, річкові запливи та походи кримськими горами. Історичні фестивалі також здобувають все більшу популярність, додає видання. А ще українським туристам до вподоби гастрономічні поїздки, йога-тури, екскурсії курганами країни та військові тури, організовані колишніми службовцями.

"Всередині країни українців цікавить не стільки сервіс, скільки природа та історія", - наголошує Олена Петрушенко, прес-секретар одного з туроператорів.

My Webpage



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх