,


Наш опрос
Хотели бы вы жить в Новороссии (ДНР, ЛНР)?
Конечно хотел бы
Боже упаси
Мне все равно где жить


Показать все опросы
Other


Курсы валют


Курсы наличного обмена валют в Украине

Внешний вид


Бюджет на 2012-й рік.
-12
Бюджет на 2012-й рік.


Зазвичай посилену увагу оглядачів бюджету привертають статті витрат на утримання державних органів. Закликати народ до проведення болючих реформ, і водночас показово збільшувати видатки – речі несумісні, - пояснюють експерти.
Наприклад, керівник представництва Світового банку в Україні Мартін Райзер саме цією проблемою частково пояснив відсутність успіху реформ в Україні:
"Коли у населення немає довіри до влади, воно радше уникає співпраці, а коли населення уникає співпраці із владою, впровадження реформ стає ще важчим," - заявив пан Райзер наприкінці своєї місії в Україні.

Бюджет на 2012-й рік.


Тренд-2012: фінансування органів влади скорочується, силових органів - зростає
На перший погляд, у 2012-му році видатки державного бюджету на владу або будуть скорочуватися, або ж збільшуватимуться несуттєво. Наприклад, фінансування Верховної Ради буде скорочене на 6% (замість 924,450 мільйонів гривень, виділених на її утримання у 2011 році, Рада отримає лише 865,071 мільйонів гривень), а витрати на уряд зменшаться на уряд аж на 22% (замість 328,151 мільйонів Кабмін отримає 255,227 мільйонів гривень). Утім, на 10% зростуть витрати на Державне управління справами (із 1,386 мільярдів до 1,438 мільярдів гривень).
Водночас видатки на силові відомства у бюджеті 2012-го року зростають суттєво.
Зокрема, видатки на Міністерство внутрішніх справ збільшені з 13,858 393 мільярдів до 14,434 644 мільярдів гривень. Зростання фінансування складає 4%, але в абсолютному вимірі 576 мільйонів із гаком – це, наприклад, лише трохи менше, аніж всі бюджетні витрати на формування державного резерву, і більше, аніж всі бюджетні витрати на підвищення енергоефективності. Крім того, витрати на участь внутрішніх військ у підтримці порядку зростуть із 877 799 тисяч до 1 230 217 тисяч гривень.
Міністерство оборони у 2012 отримає із бюджету на 27% більше (17,402 183 мільярдів гривень проти 13,688 820 мільярдів гривень). При цьому витрати на реформування та розвиток війська є утричі меншими, аніж витрати на медичне обслуговування вояків. Водночас витрати на лікування військових складають близько 15% витрат держави на всю медицину.
На 8% зросте також і фінансування СБУ – із 3,022 мільярдів до 3,258 мільярдів гривень.
Збільшуються також і видатки на судову гілку влади та прокуратуру (на 35% та 9% відповідно), а також на пенітенціарну систему (на 11%).

Бюджет на 2012-й рік.


"Чорни дірки" бюджету
"Чорними дірками" бюджету і надалі залишаються соціальні пільги та пенсії, хоча кошти, якими розпоряджаються Міністерство соціальної політики та Пенсійний фонд у 2012 році будуть меншими, аніж у 2011.
Так, Міністерство соцполітики отримає 53,519 мільярдів гривень замість 62,772 мільярдів, отриманих у 2011 році (зменшення на 15%). Проте навіть із скорочених соціальних видатків, наприклад, "чорнобильці" отримають майже 2,5 мільярди гривень, - це майже удвічі перевищує витрати держави на зовнішню політику.
Ще суттєвіше - на понад 17% - "стискається" бюджет Пенсійного фонду, який у 2012 отримає 48,263 мільярдів гривень проти 58,317 мільярдів.
Ще однією величезною статтею бюджету-2012 буде чемпіонат Європи з футболу. На його фінансування держава виділяє 7,486 441 мільярдів гривень – це майже на півмільярда більше, аніж видатки на всю українську медицину. Утім, у 2011 році бюджеті видатки на чемпіонат з футболу були ще більшими, і становили 9,326 057 мільярдів гривень.

Бюджет на 2012-й рік.


"Парадокси" бюджету
Утім, і у самій медицині є свої парадокси. Наприклад, фінансування ремонту та закупівлю нового обладнання для медичних закладів Донецької області (56 мільйонів гривень) складає дві третини витрат на всі дослідження, наукові і науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням, підготовку наукових кадрів у сфері охорони здоров'я та фінансову підтримку розвитку наукової інфраструктури (90,386 мільйонів гривень). Проте і те, і інше, взяте разом, все одно є меншим, аніж, наприклад, витрати на медичне обслуговування депутатів парламенту України та керівного складу органів державної влади, яке коштуватиме платникам податків 381,435 мільйонів гривень, які, утім, в остаточному тексті закону були оформлені як "надання медичних послуг медичними установами".
До "цікавинок" бюджетної арифметики можна віднести, наприклад, і зростання на 16% видатків на Державну службу автомобільних доріг (із 8,755 мільярдів гривень у 2011 році до 10,236 мільярдів у 2012), хоча при цьому видатки на розвиток самих доріг зростуть лише на 0,5% (із 4,455 до 4,478 тисяч гривень мільярдів гривень). Набагато більша сума – 5,748 мільярдів - піде на покриття кредитів, що були раніше взяті "на розвиток автомобільних доріг".

Бюджет на 2012-й рік.


Хто кого годує
Традиційно понад половина коштів, виділених Міністерству енергетики, піде на "державну підтримку вуглевидобувних підприємств" – 6,802 мільярдів із 10,062 мільярдів гривень (приблизно така сама пропорція зберігалася і у 2011 році). Якщо додати до цього ще 1,299 мільярдів на реструктуризацію вуглевидобувної промисловості, 690,3 мільйонів на державну підтримку будівництва нових копалень та здешевлення кредитів для вуглевидобувних підприємств та 417,6 мільйонів гривень на гірничорятувальні операції, то, як виглядає, питання про те, чи "годує" Донбас решту України має відпасти.
Для порівняння: на все будівництво енергоблоків атомних, гідроакумулюючих, інших електростанцій, теплоелектроцентралей, будівництво та реконструкція ліній електропередачі та підстанцій, а також здешевлення кредитів на створення запасів твердого палива для теплоелектростанцій у бюджеті 2012 року виділено 525,566 мільйонів гривень.

Бюджет на 2012-й рік.


My Webpage

п.с. навіть додати нічого....



Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут видеть и оставлять комментарии к данной публикации.

Вверх